گوشی Xperia M4 Aqua E2333
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی Xperia M4 Aqua E2333

 

در «گردهمایی جهانی موبایل» (MWC 2015) در سال 2015 همه انتظار داشتند که شاهد پرچم‌دار جدید شرکت سونی یعنی Z4 باشند، البته قبل از کنفرانس هم مشخص شد که سونی قصد معرفی پرچم‌دار جدیدی را ندارد در عوض و بر خلاف انتظار گوشی M4 Aqua را در این گردهمایی معرفی کرد. این گوشی مثل گوشی‌های قبلی این شرکت ضدآب و دارای گواهینامه‌های IP67 و IP68 است. سخت‌افزار این گوشی نسبت به گوشی‌های قبلی سری M تغییرات محسوس و قابل توجهی داشته است. صفحه‌ی نمایشی با رزولوشنHD و تراکم 293 پیکسل در هر اینچ از آن، یکی از نقاط قوت این گوشی است.

عملکرد گوشی Xperia M4 Aqua E2333

این صفحه‌ی نمایش از تکنولوژی IPS استفاده می‌کند و تصاویر از زوایای مختلف در آن کاملا واضح هستند. چیپست اسنپ‌دراگون 615 با معماری 64 بیتی و دو برابر رم بیشتر (2 گیگابایت) در مقایسه با مدل قبلی M2 Aqua از نقاط قوت گوشی Xperia M4 Aqua E2333 هستند. این گوشی فقط 136 گرم وزن دارد و با توجه به 5 اینچی بودنش از ابعاد خوبی برخوردار است به طوری که باریک است و حمل آن راحت است. M4 Aqua در دو نسخه با حافظه‌های داخلی 8 یا 16 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی سونی M4 حسگر 13 مگاپیکسلی دارد. البته برتری‌ آن در دوربین مکالمه مشهود است، که تصاویر این دوربین رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارند. همچنین M4 Aqua از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و طبق اعلام شرکت سونی دارای 4 رنگ نقره‌ای، سفید، مشکی و صورتی خواهد بود.

 

بی‌راه نیست اگر بگوییم در نگاه اول، احتمالا M4 شما را به‌یاد پرچم‌دار کنونی سونی یعنی «سونی اکسپریا Z3» می‌اندازد. از حیث طراحی ظاهری می‌توان ادعا کرد سونی ‌با استفاده از قالب‌های Z3 اما در ابعادی کوچک‌تر یک گوشی هوشمند جمع و جور ساخته و نام M4را برای‌اش انتخاب کرده است. لبه‌های گرد، قاب جلو و پشت از جنس شیشه و ضد‌آب بودن، همگی از مواردی هستند که M4 را بیش از اندازه به Z3 شبیه می‌کنند. بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری این دو گوشی در قالب اصلی آن‌هاست؛ جنس قاب اصلی M4 از پلاستیک است و در مقابل قاب اصلی Z3 از نوع فلزی است.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: